happyface

va N prov i dag i gen i svenskan gick väll helt okej antar jag, skrev 8 och en halv sida så känns ju najs skrev om utseendefixeringen och så .
vi hade bara dte sen slutade vi, Anna drog med mig hem sedan när hon skulle dra så åkte vi ner samtidigt ner för jag skulle fixa mitt kort så det är fixat nu :D -
så blev på köp humör och åkte till centrum och handla smink,jacka,skor najs najs .
ska snart käka favorit maten kyckling med ris och avokado mumaa.
I morgon så slutar jag tidigt i gen eftersom jag inte ska dansa för jag är ju fortfarande sjuk..
Så efter skolan ska jag till min älskling vet inte exakt vad vi ska göra men blir mys endå, saknar han redan :$
sover där sedan lördag kväll ska vi bjuda Emma på resturang eftersom snutten fyller år så det blir Emma,Jag,Anna,Sarah,Alexandra,Jasmine,gisela,Nour  myspys sedan kan jag inte följa med dom vidare för ska upp och jobba tidigt på söndag trodde jag var helt ledig i helgen men tydligen inte :(-

Känns lite tomt utan min bästa vän men hon hejar ju knappt när man säger hej så det känns ju rätt tungt men yeye.




haha sexiga sarah,alexandra,emma,Anna I love you guys ;D haha
image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0