doktor

var hos doktorn i dag tog en jävla tid eftersom dom glömde bort mig men yeye när allt väll var klart fick jag klart för mig att jag hade "kissing disease" som är typ =körtelfeber och nått med blodtrycket elr va fan det var skit samma fick i allafall pencelin och smärtstillande utskrivet.
får inte träna på mins 4a veckor och har återbesök på onsdag så ingen skola till dess suger rätt hårt.
att pojkvännen inte heller direkt hört av sig i dag särskilt eftersom det är alla hjärtans dag (överskattat men endå) det gör ju så att allt suger lite till.
Nu ska jag ta och gå lägga mig och sova en stund så jag orkar se film sen och försöka pilla i mig en våffla även fast det knappt går attt svälja , men innan allt det ska jag ringa Anna, den där kvinnan alltså hon lyser alltid upp mina dagar.
bilder på mig genom åren hah

      
bilder genom åren dock inte några nya bilder bara gamla haha då är det bevisat att man har vart sminkorre med hår som ser ut som knullruffs och putar med läpparna som en fjortis och man har varit mini fjortis med äkclig ful klädsmak , och sedan försökt köra med någon osminkad bild där man leker liten plutt  och även en bild där man lyckats få med barnpogrammet i bakgrunden bra där Jenny ;) även också min period o de där lite rock eller va man ska kalla de nästan alla bilder är groteska hahah :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jenny, du är en riktigt fin tjej. Utsidan är helt perfekt och insidan är ännu bättre. (: Saknar dig Bästis.

2008-02-20 @ 17:25:43
Postat av: Jenny

Saknar dig med bästis

2008-02-21 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0