älskling

Mhm ja okej i lördags så åkte jag in till Jobbet och den här gången hjälpte Anna mig, allt gick perfa och vi blev klara tidigt så efter skulle vi träfa älsklingen  och robin en stund (patriks kompis)  slutade med att Patrik&Robin skulle med mig men Robin åkte hem sen i gen och patrik följde ¨med mig hem på vägen köpte vo ckohlad och chips och satt hemma och myste
I dag så gick vi upp riktigt tidigt jag skulle öppna jobbet så kvart i sju fick vi gå upp :/ .
men han gjorde mig sällskap och efter jobbet vid ett drog vi till centralen och jag käkade sedan åkte vi till hans pappa och chillade där och han har världens sötaste lillasyster haha :)
Kom hem nyss och pratar med Annish nu och sedan ska jag ringa älsklingen en snabbis för måste prata med han innan jag lägger mig. Får sova själv nu då kommer sakna min älskling kommer knappt ha tid i veckan nationella och så och sedan onsdag så är det kurs på jobbet som jag ska på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0