älskling du är bäst :)

söndag i dag .
Eftersom jag är sjuk så kom min älskling undebar som han är. vi tog oss till pappa och hämtade filmer och han köpte chips sen när vi kom hem laga vi mat (tacos) och satte på en film ciao bella som han ville se haha :)
sen har vi bara myst :)
i går åkte jag till pappa för att bara göra något för jag dör av att sitta hemma och vara sjuk:/.
stod en present på sängen fina underkläder och choklad och tuggumi :D


i mina ögon har du redan släppt mig, det är stort steg mellan oss ett steg som är för stort för att ta (?)
det skulle vara mycket skönare och lättare och bara skylla allt på dig men tyvär har ingen av oss hållt våra löften längre. Jag kanske släpper folk för lätt?, jag kanske känner mig lämnad alldeles för fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0