:)

Nationella i dag , hm ja det gick väll helt okej får i allafall inte ig på de :)
drog till min älskling istället för dansen för hade feber, ont i halsen,ont i kroppen,huvudet dunkade .
Vi satt hos hans kompis jacob ett tag och dem sjöng singstar och jag satt och pina mina öron haha nej då så hemskt lät det inte :D
sedan åkte vi till älsklingens mamma och kollade lite tv och jag hämtade min mattebok som han nu har bytt ut mot sin för att min var finare :O .
Sedan drog vi tills han far där han käka och sen låg vi bara och dega myspys.-
på vägen hem mötte jag Otis&Dick väldigt länge sen,hann prata  med otis, kul att det går så bra för han :)
och en snabbis med dick.
Äntligen hemma men fett sjuk så ska lägga mig i sängen tror inte det blir skola i morgon men torsdag måste man gå i gen för då är dte ju N svenska b ? ;)
Yes

starka kännslor skrämmer mig ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0