julafton

Hm jag har fått tid till att ta bort mina halsmandlar skönt :)
julafton i dag kan ju undra varför jag sitter här då det är bara för att jag blev klar så snabbt så väntar på dom andra.
älsklingen kom hit i går kväll och hela familjen satt på uppesittarkvällen och spela bingo som vanligt :)
så patrik var med nu på morgonen och av mig fick han en piska,3 massageoljor som smakar, halsband där jag har graverat in vårt datum och så fick han en annan sexleksak mest på skoj eftersom jag var hos syster på sexparty :;D
av mamma fick han två tröjor och bio grej .

jag fick resechek, smycken,3 bodybutter från bodyshop, kläder, väska,mascara,parfym,presentkort på gina

härligt :)
ska åka till mormor snart då där släkten ska vara eller dom som är kvar i sverige vill säga.
i morgon ska jag fira jul med papi.

ska bli kul att få träffa fian i dag saknat henne !
förut sågs vi mycket oftare nu ses vi nästan aldrig längre ;/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0