tråk

Den här bloggen är helt död och jag skriver bara när jag känner för det :)

jul och allt och varit och det har väll varit mysigt men som alltid den där känslan i kroppen av oro.
jag har fått, systemkamera och tillbehör, smycken,pengar,väska,tofflor,nattlinne,kläder,smink,parfym,3 bodybutter från bodyshop,gå och göra naglar, resechek,ansiktsmask,duschcreme som luktar helt sjuk gott,bok.

Mysigt tack alla :)


varit hos pappa dårå i några dar och patrik kom dit på fredagen men vi åkte hem i dag för han ska jobba i morgon..
vi var i täby centrum i lördags så jag köpte en "blus" och byxor och en midjekjol.
läst ut min otroligt braiga bok som vi fick i uppgift att läsa i svenskan, sjukt bra.
så nu ska jag börja på snabba cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0