dålig människa?

i dag har vart en hel onödig dag i skolan men men
samtal i engelskan- gick bra
åkte till stinsen på hålet och hämtade ut patriks julklapp
samtal med mentor - gick bra
svenska i en halvtimme
sen åkte jag hem till patrik som var hemma och kom och mötte mig vid bussen
hann sova lite i soffan innan vi skulle hämta min gulliga systerdotter på dagis

och då blev jag skit arg för att vi gick och framför så gick en tjej som gick helt sjukt kul och jag började självklart skratta för mig själv inte så hon hörde men för mig själv och sa genast till patrim " men gud kolla" sen så är han tyst en stund och helt plötsligt säger han " jag tycker inte om när man gör så där"  och jag börjar genast brusa up och säger irritert
" ursäkta?" då säger " ja jag tycker inte om att du skrattar åt folk" och jag tar jätte illa vid och blir skit förbannad
då kan man ju egentligen undra varför men jag kände mig som en jätte dålig människa som gick och skrattade åt folk men dte ville jag ju inte erkänna för han då så då blev jag ju jätte arg istället och gick till försvar " det ger väll jag fan i, jag skrattar åt vilka jag vill"
så istället för att erkänna att a det kanske inte är så schyst att skratta åt folk så blev jag då arg över att det lät som om han var en mycket bättre människa än mig och satte sig lite över och säger till migg att jag gjort fel.
Det klarar jag inte av ..

men hemma i allafall om några minuter ska jag upp och kolla vänner :)

Kommentarer
Postat av: sara

haha jenny du är ingen dålig människa, du gillar bara inte att ha fel, men det har ju alla ibland ;P du är som du är (: <3

2008-12-04 @ 11:32:17
URL: http://triixan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0