2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöfte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tur de
5. Vilka länder besökte du?
inga tror jag
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
fler jobb
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
05/01-08
8. Vad var din största framgång 2008?
blev väll mer mognare i skallen
9. Största misstaget?
brytt mig för lite men även lagt ner för mycket tid på det dåliga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
brutit handleden och förkyld och så som alltid
11. Bästa köpet?
ingen aning faktiskt
12. Vad spenderade du mest pengar på?
godis och mat och sånt skit tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Patrik
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
curly sue, you`re the sun,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare kanske? eller jag vet inte det har gått i så mycket perioder
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat, lagt ner mycket mer tid till skolan
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
legat och latat mig
18. Hur tillbringade du julen?
med mamma och familj även patrik på morgonen och mammas släkt på kvällen och juldagen firade jag med pappa och hans familj.
19. Blev du kär i år?
Ja defenetivt
20. Hur många one night stands?
-----
21. Favoritprogram på TV?
vänner,gossip girl, the hills
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
japp
23. Bästa boken du läste i år?
saknad
24. Största musikaliska upptäckten?
?
25. Något du önskade dig och fick?
Jadå
26. Något du önskade dig men inte fick?
ja
27. Årets bästa film?
hm för mig , ps, i love you, the heartbreak kid, supersugen
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
kommer inte ihåg
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo
30. Hur skulle du beskriva din stil år 20o8?
vet inte hur man beskriver min stil
31. Vad fick dig att må bra?
patrik
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
justin i the hills
33. Vem saknade du?
Anna och sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0