Torsdag lång dag

Skolan i dag gick lite halv segt höhö men endå chill:)
efter skolan så gick jag och Linda till stinsen och hon käkade sin tacobar hon suktat efter hela dagen och jag käkade burger king sen kollade vi lite affärer men drog sedan hem till henne och letade lokaler och kollade på vänner, sedan kom hennes pojkvän Micke som var väldigt trevlig och dom såg så söta ut tillsamans :D

I går kväll kom också johanna och gullungen hade köpt saker till mig från usa och jag blev jätteglad allt var as bra :D
Visar sen vad hon köpte . Patrik sov kvar så jag slapp sova ensam puss


I morgon ska jag hem till älskling efter skolan han känner sig sjuk så fårse vad vi gör för något


But i still miss u guys.

Kommentarer
Postat av: emma

miss u

2008-08-27 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0