kräftor`?

morgonvaken
 min älskling lillstugan
Papii
kräftor ;D
Hm ja i dag märkte jag att jag tappat mitt sommarlovskort smidigt inte ;/
men mötte patrik i norrtälje och där så köpte jag ny piercing till ögonbrynet och ett örhänge -
Ja ni kräftor är inget för mig höhö, kan äta några men inte direkt favorit tycker det bara ser gott ut och härligt ut :)
Snart så tror jag vi ska bada men låter som det regnar och då har jag ingen lust att sitta ute i regnet , nej tack.
jag vill basta men lär ju inte patrik vilja...
Imorgon så drar vi hem till han och det jag vet än är att vi ska träffa ischten och sandra :) vi skulle egentligen åka ut till det där hoppberget och bada och så men skulle vara dåligt väder och det var tydligen snack om att vi kanske skulle till sara och det låter ju inte helt fel det heller :)
nu ringde patrik och sa att han kommer in hit så nu ska vi bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0