huhu


Klagning från Sofie att jag inte uppdaterat uuuuuuuuuups.
har inte pallat skriva jag har lallalt runt med min kära pojkvän som vanligt och vi har varit lika mycket nördar nu som förut :)
En dag var vi hos Sara på "fest" men jag var helt otaggad men en viss Sofie som var där sedan var tydligen jävligt taggad särskilt på sitt eget garv haha :D
mhm jani Jag och patrik har vart hos han och vi har vart här och lalal.

Igår så var jag med käre syster och hennes älskvärda dotter, men hon somna i soffan på kvällen så rolig till sällskap var jag haha.
Skulle egentligen kanske till grönan som jag fattat de med amanda och dem men så blev det icke och jag är väldigt sugen ¨på att gå och käkade på den där mongoliska/kinesiska buffen på sveavägen .. tamtamtam



.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah

2008-08-14 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0