Gymnasiet

jag har ju börjat gymnasiet nu. Det blev rudbeck, skolan är väll fräsh sådär och allt känns helt ok.
I går däremot var jag tvungen att åka hem eftersom jag höll på att svimma (bokstavligen talat) pga min mensvärk jag fårså enstaka gånger så fick ringa min pappa som kom och hämtade mig först var det tanke på akuten men det blev att jag åkte hem till norrtälje istället och fick ta min jävla mens tabletter haha :P
men gud det gör så jävla ont har lust att dö när jag får sådär.

I dag var det abra två lektioner så det var skönt och efterskolan hämtade jag Nova på dagis och gick hem till min syster va där tills jag skulle gå ut och möta patrik så drog vi hem och gick och handlade och vi har bara vart, härligt.
imorgon slutar jag inte förens 4a och efter skolan så¨ska jag fika med Linda :)

H´mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0