Chill

helgen spenderades i skogås med min kära pojkvän .
fredagen var mysig det var chill i skolan och sedan låg vi hemma hos han och mös med massa gott .
I går så vart det att vi va med jacob en stund sen så mötte vi upp sara,Johanna och marika på badudden ?
drog hem till sara och krökningen fortsatte tills jacob inte kunde fokkusera sin blick längre , fett synd.
vi tog sällis med han hem så kom vi hem och käkade pam pizza och gick och la oss i sängen .
Och i dag så mötte vi jacob i gen och nån snubbe deras kompis porre? ;S köpte gottigottgott i centrum och gick hem till patriks kompis jacob och kollade på filmen 21
sen har vi legat hos patrik och kollat gossip girl och project runway tills jag skulle hem..

märkte att webb cameran funkade och hade inget annat för mig så här


sitter i myskläderna och lyssnar ¨på samma jävla åt om och om i gen som Linda visade för mig och jag har fastnat för den totalt .



I love you till i die .
Just nu är du det som håller mig uppe
du är det bästa jag vet älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0