söndag eftermiddag/kväll

okej nu ska jag berätta om varför man inte når mig på mobilen
Ja i fredags hade Sarah min mobil för hon höll på skicka sms till hennes matte så kommer hon upspringande från vattnet och gnäller om att hon tappat sin mobil i vattnet och då frågar jag såklart men vart är min mobil då?????
hon bah oj shit den är kvar i vattnet aa och så var det med min mobil så den funkar inte nu får lämna in den.
haha suck sarah :P

yeye jag och patrik skulle ha lagat lasange men båda bangade för ingen tycker egentligen om det så mycket det var mest för att han påstod att han var så bra på de .
Så nu ligger vi i soffan och kollar på aik-gävle matchen på tv och dricker kaffe och myser
eller jag smet nyss för att sitta här ett tag ...
men haha nu kommer han ops

Kommentarer
Postat av: sm

heja gävle :P

2008-04-28 @ 21:17:43
URL: http://soffsoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0