Snart sommar

    Haha älsklings emma på fysiken :)

Yes okej inte så mycket i skolan i dag musiken satt alla som var där och bölade för vi valde låt till avslutningen och det blev våran älskade låt ; för kärlekens skull finns längst ner på in lägget(:
och då kom bara massa minnen och allt blev jätte kännslosamt och vi insåg att om en månad så splittras vi ..
vi har en sjukt bra sammanhållning i klasen det finns inte någon som jag inte tycker om , men ärliga ord tycke rjag grymt mycket om allihopa och några av dom allra närmaste finns där.. Kommer sakna alla.
6 år tillsamans . 6 dar i veckan.  
engelskan hade vissa nationella så fanns ingen lärare så vi satt och plannera utflykter haha :D

lunchrasten så gick jag,Anna,alexandra och satte oss i en park vid skolan i solen och alexandra hade köpt kaffe och morotskaka det var mys .



Dansen var väll helt okej förutom att dansen från i måndags känns av rejält ....
Så nu när jag handlat upp min älskade avokado så kan jag äta lax&potatis och avkoado mumma 
Var nyss ute med kaiser och nu har jag satt på potatisen och ska sedan fixa resten sen sätta mig på altanen och mysa:D

                

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den där låten spelades på farfars begravning :( minnen!

2008-04-23 @ 22:06:30
Postat av: Anonym

älskipälski jenny!

2008-04-24 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0