mysig helg

I fredags kväll  så skulle vi ju grilla och så, så alla ´bruds möttes vid ica för att köpa all vår mat till grillningen i rålis
Skit mysigt massa god mat och filtar och skit fint väder och vattenpipa och bara mys först var dte bara Jag,sarah,alexandra,Nour,Hanna,Emma,Anna sen kom älsklingen efter vart där ganska länge så går vi i väg till några andra Sara w och hennes kompisar sen kommr det massa andra människor dit och sen¨så kom också favo soffy och eve och tilda såvardet japp:)


Jag och älskling sov hos han, vi var hos han på förmiddagen och kollade film sedan övertalade jag han att följa med hem till mig.
Vi mötte Amanda vid bussen i station som också skulle till oss :D
Vi grillade och satt ute och käkade på verandan mys
Sedan skulle amanda dra vi gick med henne till bussen och sen gick vi ner till rimi och hyrde två filmer och köpte lite mer godis och så -..
just nu ligger patrik och sover .. jag vaknade tidigare var torr i munnen :/
och ja juste jag har världens bästa pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0