Mysig dag





Hah aa lyckades ta mig upp i morse var ju tvungen ioförsig muahah
Np gick väll sisådär ganska dåligt hängde inte med i hör skiten men nu är det över i allafall :D
vi fick lång lunch så jag Anna,alex,Sara gick och köpte kaffe och satte oss ute i det varma vädret, när jag och Anna kom till lektionen så var det pynt tajm i vårat "klassrum" inför nästa vecka som är sex&samlevands veckan fett naajs. Jag och Anna stannade kvar en stund efter vi slutat och pimpade rummet lite till och flytta bänkar haha :D
efter skolan så följde jag med min favo Anna och mötte hennes kompis sara w och vi gick runt på stan och mös i solen sedan drog sara w och jag och Anna stannade kvar och vi satt i kungsan i gen i solen och pratade om typ allt , älskar att jag kan prata med henne om typ allt.
Drog hem pratade med Johanna på vägen hem och bestämde att vi skulle ses senare ..
nu väntar jag bara på maten ska komma i gång vi ska grilla och så , så det är mysigt :)

Låten ger mig en stor våg av saknad av den tiden det var jag&anna mot världen.
Vi hade en såndär relation där vi inte sa bästis , bästavän hela tiden utan vi visste vart vi hade varandra .
Vi visste vad vi var och vi behövde inte bekräfta det hela tiden, elr du var iallafall min bästa vän.
Du är liksom Anna och kommer alltid vara det.
Vi har gjort det mesta tillsamans och det sköna är att vi behöver inte umgås hela tiden för att fortfarande stå varandra nära och det är det mest sköna med  våran vänskap!
du är mer systerlig för mig, 5 år tillsamans. Jag älskar dig så djupt

Kommentarer
Postat av: Anna Nygren

Får gåshud ända ner till tårna när jag lyssnar&läser. Min kärlek till dig är och har alltid varit densamma. Helt obesrkvligt stor. Du är en vän som har något som absolut ingen annan har. Spelar ingen roll vad som händer du kommer altid vara min favorit person.

2008-04-06 @ 22:51:56
URL: http://nybbes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0