myshelg

Mjao jobbigt att ta sig in till stan i lördags var ju en brand så inga tåg gick skulle ta ersättningsbuss men mamma kom och hämta mig och frida var också på väg in så hon åkte med in till stan ,;P
Älsklingen kom till jobbet inte för att han hjälpte så mycket han satt mest och spelade pokermon (hans nya drog) på hans mobil haha men skönt att ha han nära i allafall;D
vi åkte hem ,på vägen hem köpte vi med gott hem och mös hela kvällen :)
Vaknade vid sisådär 11 och forsatte kolla filmen sedan gick vi ner och käka donken efter det skulle han hem och jag till Anna så vi tog samma tåg,
Jag&Anna bestämde oss för att ha picknick ute så vi gick och handlade chokladbollar,cola,chips och sedan köpa en pizza och satte oss i en park. det var MYS :D
kom hem frusna och satte på en film. Världens bästa Anna !
men dock när jag skulle hem så gick det inga tåg och batteriet på nallen höll på att dö så hann skicka iväg ett sms till mami sen dog den och jag var tvungen att skämma ut mig och fråga om jag fick låna en turks mobil (A)
m-m-mami kom och hämtade mig så nu är jag hemma helt speedad av någon andledning maby because im in löööve ;D;D (A)
image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0