Mys

Som sagt hade vi nationella i går det var satans svårt och jag fick panik och skrev om kameran? tänkte skriva proud of  och skriva om syster men va så svårt att formulera sig på det ämnet så tog om kameran SUCK.

Men haha efter så träffade jag sötaste soffy för att ta en runda på stan och fika, hon köpte skor och visade mig cocos och hallon skitet :D vi tog en fika på cafe 60 sen så mötte vi sara som skulle med mig hem vi rensade mina garderober och kollade film, chillade galet helt enkelt .
 I morse så bestämade jag mig för att vara duktig att åka in på dansen som jag inte vart på på evigheter på grund av all sjukhet ( vi hade studiedag idag) så tänkte liksom att jag skulle vara riktigt duktig och dansa endå vi åker in och sara går av i centralen för att möta bebisarna Anna&sarah men när jag kommer till södra och smsar michelle så berättar hon att min grupps dans var ändrad tid och att vi hade börjat en timme tidigare :/
så jag åkte till mami på jobbet &fick pengar och åkte till Sara&sarah&Anna som satt och fikade .
Efter det så gick vi och handlade de jag hade plannerat , blev en parfym(hallon) ,hårspray(hallon) och lite underkläder så det är najs ;D Nu är jag ett hallon från topp till tå muhaha
sen så mötte vi Johanna B och hennes kompis yvonne.
Sen så drog Alla dom och jag och Anna var kvar och kollade lite .
Nu är jag hemma och ska snart till tandläkaren fyihelvete :(


Haha Johanna påminnde mig om att jag och patrik blev tsm den 5januari inte den 12 haha smidigt där av oss yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0