måndagssjukling

Märkte i går att jag inte mådde något vidare, mådde extremt illa och ont i huvudet och kände mig hängig ..
så i morse blev det till att stänga av väckarklockan och vända sig om och dra täcket över huvudet och försätta sova
Nu har jag precis kollat på en sjuk film av där det var folk som var beroende av att döda.
Ska presse i mig blåbärs soppa i dag ;D.


Jag har märkt att jag har blivit jätte känslig på sistone, jag blir arg/sur för ingenting, kan börja gråta utan att veta vad jag egentligen gråter över det kan börja med en sorlig film sen tillslut gråter jag utan att veta varför jag gråter?:S ioförsig har jag alltid haft lätt för att bli sur/arg men inte såhär och defenetivt inte gråtandet-

see somehow I can´t forget you..
After all what we´ve been through..
thought i couldn´t live without you 
it´s going to hurt when it heals too
even though i really love you
i´m gonna smile cause i deserve too
it´ all get better in time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0