KNEEEEEEEJS

Mhm okej.. I går så bestämde jag mig för att åka till malin&Nova på morgonen istället för åka till skolan och få ig på fysikprovet så  mamma ringer senare och är sur för att hon fått sms av Lena att jag inte var i skolan plus att dem vill ha sånt där möte i gen och det SUGER orka att dem överdriver...
Jag kan ju inte hjälpa att jag är sjuk?.
men i allafall åkte in till dansen och dansade i allafall som jag inte gjort på länge och det var riktigt skönt faktiskt men var extremt trött efter och då skulle jag till älsklingen vi var hos han och efter mycket tjat från min sida så gick vi ut i det fina vädret och gungade men det varade i typ 3 minuter för att han frös..

bilder från i går;

Novis och syster i lekparken(:
 skolan -- innan dansen , jag har tänkt på att jag alltid har överdags kläder innan dansen som på den där bilden.. bara för att Elina är så chill och låter mig ha så dem andra lärarna tvingar en att stå i det vanliga alltså en dräkt som ser ut som en badräkt och typ strumpbyxor haha så fult.

.- älsklingen på väg till han, muhaha (A)

Jag hatar när man åker för långt med tåget , det råkade jag ju såklart göra i går kväll när jag skulle hem jag åkte till rosersberg för jag vaknade upp och kände innte i gen vägen så det blev det där " jippie kul vart fan är jag?"

men yeye i dag är jag hemma tyvär, ville faktiskt till skolan i dag och ville verkligen dansa .

ska försöka fixa skitet med mobilen här hemma nu också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0