hun

Kom till sista lektionen gjorde klart en resension elr hur det stavas.. efter ¨så fikade jag med min älsklings vän och det var mys vi drack caffe och käkade muffins och snackade om en massa.
Efter det tog jag mig till min undebara pojkvän vi kollade på någon fotbollsmatch och lala myspys
Du är bäst , oftast iallafall :)
imorgon är det nationella som gäller då i engelska suuuug.


J: alla avgudar dig
E: jättebra kyssare
N: du kan behålla hemligheter
N: du kan behålla hemligheter
Y: bästa pojk/flickvännen som finns

J: alla avgudar dig
O: as sexig
H: en gosig nallebjörn
A: gillar att festa
N: du kan behålla hemligheter
S: lätt att bli kär i
S: lätt att bli kär i
O: as sexig
N: du kan behålla hemligheter

HAHA nemen kolla så undebart namn jag har :D

A: gillar att festa
B: alla vill ha dig
C: riktigt barnslig
D: gillar att dansa loss
E: jättebra kyssare
F: bra personlighet och utseende
G: skiter i vad andra tycker
H: en gosig nallebjörn
I: helt underbar i sängen
J: alla avgudar dig
K: vild och galen
L: alla älskar dig
M: har dem vackraste ögonen
N: du kan behålla hemligheter
O: as sexig
P: populär bland alla
Q: mindre snygg
R: helt galen
S: lätt att bli kär i
T: omänksam och bryr sig
U: kung på att bara ta det lungt
V: alltid lika glad
W: otur i kärlek
X: inte alls duktig i skolan
Y: bästa pojk/flickvännen som finns
Z: alltid redo
Å: har dold talang
Ä: kan inte behålla hemligheter
Ö: ruskigt smart


Kommentarer
Postat av: Jerry

J - alla avgudar mig :)
E - Jättebra kyssare.
R - Heeeeelt galen.
R - Heeeeelt galen.
Y - bästa pojkvännen som finns.

Stämmer fan ;)

2008-04-04 @ 14:08:11
Postat av: Anonym

A: gillar att festa
N: du kan behålla hemligheter
D: gillar att dansa loss
Y: bästa pojkvännen som finns

2008-04-08 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0