hu

Somnade i soffan i går och vaknade cirka halv tio gick och la mig i sängen smsade och läste äckel boken ett tag och somnade sedan , vaknade av klockan vid tio i 6 men kunde verkligen inte gå upp så stängde av och somnade om mamma kom dock in och väckte mig och frågade om jag skulle stanna hemma och så blev det , men åkte in till np muntligt i matte.. när jag först fick reda på villken lärare som skulle bedöma min grupp så höll jag på att börja grina , vi fick ingela som brukar typ hata mig men nu var hon faktiskt skön, för första gången annars brukar hon skrika på mig som på mina möten ; | men det gick i allafall ganska bra för mig så de känns najs :D aja efter det gick jag och Nour och käkade på donken och efter solade jag :)
Har skit ont i huvudet och är trött hela tiden det är skit jobbigt, jag sover&sover men blir fan aldrig pigg och mår inte helt hundra ..
det är inte lätt när det är svårt.


Men ett stort grattis till min älskling som fyller år i dag <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0