helgen som varit

yes i fredags så hade vi våran sex&sam avslutning och jag försov mig som vanligt missade porrföreläsningen och tränningen och allt det där , SYND . Jag ahde nömnligen gått in i mammas rum för att kolla en sak sen vaknade jag upp i hennes säng när michelle ringde på hemtelefonen och undrade vart fan jag var , så tog mig innåt och hann vara med på en bit av möttet med rfslu elr va dom hette dom avr sköna , avgudade bögen :)

Sedan drog jag till skogås för möta min  älskling och han var även med jakob så vi gick hem till jakob kollade på meet the spartans, sedan drog jag&älsklingen hem till han och käkade middag efter det så drog vi ut och mötte massa kompisar till han ? satt på nän jävla ö men tog oss sedan vidare till en snubbe som heter pelle där var sara&sarah&emma&soffy :D och andra människor .
känner att det inte vart så kul på slutet men yeye så kan det gå ...¨
image215
Vakande upp av att tindra (patriks lillesyster som är 3 och sjukt söt ) kommer och säger att vi ska vakna för hans släkt skulle komma vid 1 `tror jag det var så var med på hans släktgrej och jag var även ute och lekte med tindra sedan åkte jag och patrik till centralen köpte hans örhänge som han ville ha och tog oss sedan förbi papi för att hämta filmer och så , kom hem käkade och mamma åkte och handlade hem gott och sedan mös vi  hela kvällen och kollade på film the notebook det var mycket jävla tjat om " det är en tjej film det vill inte jag se jag hatar de" och jag bäst som man är säger att sådär säger alla killar sen när dem ser den tycker dem att den är bra och självklart blev det så ;D vi såg också rush hour3 . skulle byta hans örhänge och fast det ramlade ut sen och sen
(chiken som han är ) ville han inte stoppa i det gamla längre för det gjorde ont för att hålet är rätt nytaget ? PUSSY 

vi vaknade väll sissådär tolv och satte ¨på filmen jumper och sedan började vi bråka som vanligt men det löste sig efter ganska långt tag så aa så för ett tag sen drog han in till söder för att gå på bio och jag satt kvar här hemma precis gjort en hamburgare och ätit glass till efterätt .. mami kommer väll hem snart och Adde vette fan vart han är, han jobbar väll :)
nu ska jag upp och kolla på en film , min första kärlek . sett den förut egentligen men har för mig att den var rätt bra

Kommentarer
Postat av: Ulla

Väll stavas väl stumpan :)
Well well!

2008-04-13 @ 20:22:20
Postat av: Jenny

Tack för upplysningen;)

2008-04-13 @ 20:46:57
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0