gah

helt sjuk trött i dag men lyckades gå upp i tid för att jag skulle hinna till dansen så det vart ett tidigare tåg
fick i allafall en trevlig överaskning på stationen när jag såg dick :)
blev ingen dans dock för börjar bli sjukare i gen plus att varken Hanna eller Nour var där och jag pallade inte dansa ensam med alla småglin , Nour var försenad så när hon kom bestämde vi oss för att ta oss till stan och vi satte oss på sandys och käkade frukost sedan gick vi och kollade kläder jag köpte en klänning,
och en till " klänning" och två nagelack .... det vart det enda .
Vi var duktiga och gick på operan som man skulle och satt där hela föreställningen för en gångs skull.
Efter gick jag och solade och nu är jag hemma .

Sjuukt trött och har mycket att göra jag måste egentligen kolla egenom frågorna till samhälls provet i morgon men har varken pappret eller boken ..
borde kolla egenom fysiken också + matten + musiken för dem proven måste göras inom snarast:(
har inte tid med allt just nukänner jag ..
jag har äckel möte i morgon också så den kan dem ju suga på.

För mycket klag i dag av random people , jag hatar sånt ...
när ex en tant på tåget sitter och suckar till en för att man råkar ha benet lite för nära "hennes" plats
eller när idiot brudar ska leka coola och ska slänga ur sig onödiga kommentarer högt  (visst kan jag också göra men då kör jag inte den där " jag låter henne gå förbi 8 meter först och sen säger nått jätte högt för att irritera" )

image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0