fpir

Igår var sista skoldagen inför valborg najs :D
skolan gick chill , jag klarade av samhällsprovet rätt najs + mitt möte funkade väll
efter skolan så åkte jag anna&Hanna till stan och kollade lite sen kom menssii vi kollade lite till och sedan kom soffy och hanna drog . vi satte oss vid ett fik och vissa käkade glass och kollade på alla skumma människor , ubermysigt;)
sen drog jag och Sara till skogås käkade hemma hos henne sen kom patrik på en cykel och hämtade mig så skulle han spela fotboll med två av ahns kompisar? så jag satt där och chillade bredvid sen så spelade jag och han lite (A)
sen åkte vi upp till Sara i gen och sen drog jag och Sara hem till moi ;D
nu har vi vaknat och hoppat studsmatta och ska snart dra tillbaks till skogås för att ha picknick med Alex innan kvällen hög mysfaktor på den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0