dagar som vart

blogg.se har ju knasat så en snabbis
Söndags, patrik drog vid typ 11 för att han skulle på aik match. Jag Gick ut med Nova och lekte i parken och så :)

Måndags, (igår) . första dagen i skolan , den var helt okej alla var knasiga och jag och pascal var grymma på gympan ;) , Efter dansen drog jag till skogås mötte upp patrik och hans kompisar jacob&Linus men var abar med dom ett tag tills sara kom för skulle upp och hämta kläder som jag har där efter det skulle jag va med patrik i gen och han var fortfarande med dom två så Sara hänkade på , vi alla kollade film .. Sedan tog jag mig hem
åt min första jordgubbe på länge i går :D
I dag så kom jag till skolan hann vara med på en lektion sen på engelskan så fick jag feber och blev i väg skickad så fick ligga och sova fram tills lunch sen var jag med på matten som inte ens blev någon lektion för Lajna slajna var och gjorde nationela med mvg gruppen ;D
efter det så gick jag på stan själv :|  letade present till min undebara pojkvän eftersom han fyller år i morgon men det var jävla svårt så nu köpte jag nått jag tyckte skulle vara fint men som han troligen inte kommer tycka är lika fint som jag ;)  men yeye och såklart blev det lite till mig en keps, och två tröjor .,
Satt nyss ute på balkongen och käkade frulle NAJS så jävla skönt väder !
Imorgon är det nationella och musik prov som gäller fy bubblan
image208


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0