Torsdag

http://str3tch.tripod.com/STR3TCH/Vanessa_Hudgens_-_Say_Ok.mp3
Dagens låt .
Jaa haha jag och henke kom på bästa ideen på spanskan och självklart satte jag den i verk men det blev lite fel endå fast det hjälpte mig lite ;D
provet gick väll helt okej nu när jag faktiskt tänker efter.. :)
Jag var med på både baletten och moderna idag. Gud vilken träningsvärk jag har fyfan olidligt :|
Var nyss ute och gick med kaiser och pratade med mensi i telefon ..

Jag förstår om du tycker jag beter mig omoget , men hallå kan du se det från min sida och inte bara från din?
Jag kan inte förstå hur du tänker ! Visst jag kan se det från din sida och förstå dig på ett sätt men så som du beter dig nu det kan jag bara inte förstå .-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0