Tiiiiisdag

Tisdag i gen då , fyfan för det.
hatade morgonen , mitten var okej , hatade eftermiddagen
sov bara en timme i natt SEGT som fan kunde inte sova bara låg där i timme efter timme .
För mycket tankar i huvudet tror jag .
Ja jag var rätt trött i skolan och redan sur/iriterad/ledssen och det hjälpte ju inte direkt med att mitt papper var borta till elevens val så lär väll få frånvaro hela den här dagen förutom matten SUCK,
åkte hem idag från dansen för insåg att jag aldrig skulle palla sluta tio i sex i dag hade ingen mat och maten i skolan smakade skit så ja var väll inge mer än att åka hem.
Ska sova ett tag sedan ut med kaiser och plugga lite i kväll hade jag tänkt tyvär eftersom vi har prov på torsdag och jag kan inge vidare mycket och i morgon kommer jag inte hinna plugga för jag ska jobba :/


Kommentarer
Postat av: Anna

var inte ledsen snutte :( du har mig iaf

2007-09-25 @ 20:33:06
URL: http://annanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0