The sound of music

Japp i går kväll så vart det bio , vi skulle se supersugen men så klart var biljetterna slut på sergel så vi fick gå och se den på rigoletto och den bion var ungefär som pappas vardagsrum så det var helt onödigt , oerhört tråkigt att dom gav oss minsta salong som finns typ : / men filmen var skit kul enligt mig.

Ja i dag har jag planer på att nu åka ner till centrum för handla örhängen tappar bort alla mina ...
Sedan ta mig in til robins jobb och sitta och babbla lite med han om alla mina problem haha.
Sedan möta Nour där och så ska vi till the sound of music för Levi ska vara med så då måste man ju kolla.
Vi lär väll se Anna och sarah och alla där.
Nu ska jag slänga mig i badet och sedan ta mig till centrum , Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0