söndagsångest

Den här söndagen har ju vart riktigt seg.
Dick drog vid halv ett och sen dess har jag bara lodat vid datan och vart i centrum och handlat foundation,nagelack och min kalender . Kollade nyss på Linas kvällsbok haha skönaste filmen älskar när han smäller dörren på hamstern " oj förlåt , jag kan köpa en ny" HAHA .
Låt från Linas kvällsbok , älskar låten också av nån andledning.
http://utbildning.distra.nu/webreg.nsf/ade9241d2a44be6cc22569130059caa9/5317be50fb96653ec12571d20025bf14/$FILE/13_soundtrack_the_wannadiesyou_and_me_song.mp3

yeye skola i morgon pallar fan inte men det är rätt så skön dag i morgon i allafall det underlättar ju söndagsångesten..
Ja jag får se vad som mer händer i kväll hade tänkt att träffa otis men han var och tränade och skulle sluta nio så ska höra av mig då och så hur det blir med den saken.-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0