sjukling

Dagen har inte direkt vart den bästa dårå men den har rullat.
´måste bara påpeka fan va skumma människor det finns .. Jag tänkte ringa Anna så slår jag nummret så råkar jag komma fel och säger ursäkta jag har ringt fel!  han; vem är det? , Jag; jag har ringt fel!! han; vem är det?? , Jag: men jag har ringt fel HEJDÅ  ( jag ville inte säga vem jag var för han var ju skum(A))
senare när jag pratade med mensi i telefon för att bli informerad om allt jag missat i dag så ringer det på andra linjen och jag kollar vem det är så är det den där skumma killen i gen och han frågar ; vem är det? jag; jenny? han; vem är det? jag; jenny är väll jenny? han; du har ringt till mig, jag; aa men jag ringde fel jag sa ju de , han; vart bor du? vilken skola går du i ? , Jag; i väsby , han ; varför ringde du mig? , Jag; men jag slog fel nr herregud normal du är då. Han; du ljuger jag hör det på din röst , Jag; haha men mongo hejdå 
Hahaha ja udda människor finns ju verkligen .
utlänsk var han också typsikt , ta inte illa upp .
Jag mår väll iallafall bättre antar jag elr jag kan i allafall gå och stå men det snurrar..
Jag måste bli frisk till helgen i allafall så jag kan dra till Mensi det lär jag göra även om jag är sjuk men blir väll inte lika kul kommer väll isånnafall bara ligga i hennes säng och dö haha nej men får hoppas på att jag blir frisk så det händer nått i helgen . !
Jag har vart sugen på snickers hela dagen så funtar faktiskt på att gå ner och köpa de(?)
men vet inte om jag har krafter till det .
Nu är man i allafall ensam hemma i gen mami drog nyss till gymmet skulle ha sitt pass och Adde drog till fotbolls träning eller match kanske ? -
Hans flickvän jobbar så ja ensam i gen
Dom åker till australien om ca två veckor och då är dom där en hel månad tror jag eller så var det tre veckor sen flyttar dom ojoj stora förändringar sker.. Mamma  funtar på att flytta från villan och flytta till lägenhet :|
SUCK


Kommentarer
Postat av: amanda

lägenhet blir ju mysigt jenny. se det posetivt :)

2007-09-03 @ 22:48:54
Postat av: jenny

Ne vill ha kvar villan

2007-09-04 @ 09:09:16
URL: http://jeennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0