saturday night &sunday

Det vart att jag skulle åka in till Robin för han hade börjat jobba tidigare så jag tänkte dra tidigare så de inte skulle bli stress men så blev det inte för det blev lite incidenter med bussarna (A)-
yeye jag kom dit i allafall och jag bablade om mina små bekymmer och han lyssna och gav mig lite syn på det från ett annat håll ...  Nutte ,Jag tycker om dig vännen :)

Sedan mötte jag nour och annelie i slussen vi skulle ta oss till göta lejon så hör hanna av sig och säger att dom är på donken och jag behövde käka så vi drog oss dit där va Anna,hanna,sarah,alex
PÅ göta lejon mötte vi också michelle,simon,danne,pascal,vanilla,amanda,sara.
Ja musikalen var väll bra, Levi va duktig som alltid.:D
vissa drog i pausen dom skulle vidare men hade ingen lust att följa med så jag kollade klart hela och drog sedan tillbaks till Robins jobb ett tag och sedan hemmåt .

Idag får jag se om jag ens tar mig utanför dörren är riktigt trött , tror jag sitter hemma och myser med massa filmer och godis och cola :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0