Så trött

okej , nu tar det stopp jag orkar inte.
ge FAN i mitt liv , jag skiter fullständigt i vad ni tycker .. okej (?)¨
Jag vill inte höra vad ni tycker hur jag ska göra och bete mig , jag vill inte höra era äckliga kommentarer.
Jag skiter i vad ni anser och inte anser , låt mig bara vara .
¨Jag klarar mig det gör jag alltid . Jag kan stå på egna ben jag klarar mig själv -
Säg inte att ni bara vill hjälpa inser ni inte att allt bara blir värre ?
Jaja .
Den här dagen sög kukballe , jag rent ut sagt HATADE den .
efter skolan så åkte jag i allfall till min älskade syster och åt där och kolla tv med henne och novis mysigt:)
Nu är jag hemma och tar det lungt och laddar mp4an så jag har nått att lyssna på i morgon blir så jobbigt att åka till skolan annars .
Ska bara duscha nu sen prata med mensi i telefon .
Frästen tack älskling  , förstår du nu ?Jag behöver dig   !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0