mannen

Haha innan jag glömmer måste jag ju faktiskt skriva om snubben på tåget ..
Han sitter med en gammal utlänsk man som verkar vara språklärare (?)
kan inte stava arabiska ord haha men skriver som jag tycker det låter
Snubben : aah okej men hur säger man hej på arabiska?
Mannen: shalom
Snubben: aa fan va ballt okej , aa är intresserad av språk asså .. det är alltid bra att kunna, jag kan svenska såklart det måste man ju sen engelska och spanska eftersom det är 3dje största språket men orkade inte lära mig kinesiska .
Mannen:aa de är bra du villja lära dig språk .
Snubben: aa fatt va cooolt om man sitter på en fest så bah ;jag kan arabiska och bah tar och skriver på arabiska:O
Mannen: ´Ja ja flera svenskar borde vara som du

efter ett tag släpper dom det där lite sen så börjar dom prata om snubbens flickvän..

Snubben: aa hon är riktigt fin,fresh aa riktig pudding , aa pudding är hon aa ´pudding  AA en riktig jävla puddding aa puddare .
Mannen: aa det låter bra .vi måste träffas och ta lunch vi alla tre.
Snubben aa tänk jag som är så sanslöst ful kan få en sån snygg brud Huhahahuhaii ,


HAHAHAHAHAHAH ja inte för att någon lär förstå men satt man där som jag gick det inte att hålla sig för garv snubben var helskum och mannen var också annourlunda

Kommentarer
Postat av: you know who

Haha, fantastiskt!!

2007-09-19 @ 22:37:49
Postat av: Anna

PÅvägen hem fråns skolan ?

2007-09-20 @ 18:28:32
Postat av: jenny

Haha japp :)
det var inte (idag) alltså i går utan i måndags (:

2007-09-20 @ 19:15:27
URL: http://jeennny.blogg.se
Postat av: Anna

ahaa trodde jag missade något roligt på väg hem
XD

2007-09-21 @ 09:02:50
Postat av: jenny

Haha nej då :)

2007-09-25 @ 20:28:03
URL: http://jeennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0