Magsjuk

Jag vaknade innan klockan ens hade ringt och jag mår så illa att jag känner att jag måste spy och har kramp i hela magen :/ Mammi tyckte inte att jag skulle till skolan eller jag fick inte gå men hade ingen lust heller när jag mådde som jag mådde direkt. Jag låg i sängen ungefär till elva från 6 på morgonen jag orkade knappt röra mig jag var helt slut hade inga krafter kunde skicka nåra sms för mobilen låg precis vid händerna som tur var.
Jag mår bättre nu men mår fortfarande skit men har mer krafter i allafall orkar gå och så .
Så nu har jag förskt pilla i mig lite mat men det gick inge vidare ...
Kollar film och chillar ska försöka dricka nått också har lyckats få i mig 4 potatiskroketer och nåra körsbärs tomater och ett glas vatten . Så just nu för tillfället ligger kaiser i knät och sover , Snuttis :)




http://www.angelfire.com/al4/play/Jose_Gonzales_-_Heartbeats.mp3
http://www.ezarchive.com/tremorcontrol/AlbumSpace/KAJ9GBUR9/03+Young+Folks.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0