Lör/sön

Lördagen började redan hektiskt jag vaknade satte mig vid datan syster ringde och tyckte jag skulle komma över och det lät bra men hade tänkt ta mig förbi pappa först och som tur är så ringer han och ska kolla läget och då kan jag ju passa på att säga att han ska komma och hämta mig så jag åker dit fixar mp4an lite och får pengar
sedan tar jag bussen till Malin och leker lite med dom ;)
då hade jag också bestämt att jag skulle in till stan och träffa santo, vi sågs väll vid 6(?)
Jag käkade och hon tog en kaffe. Efter som min vanliga mobil är sönder så hade jag uff mobilen och jag hade inte hennes nr där så därför var det extra mycket att säga --
vi lallade runt lite och så och hade bara allmänt mys.
Jag tog mig hemåt och chillade sen senare kom dick och skulle sova här :)
Nu (söndag) sitter jag här och vill ha tag i amanda och se om vi skulle ses i dag , så får hoppas jag får tag på henne inte sett henne på evigheter ;O .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0