fuck them :)

Ja okej morgonen startade inte nå vidare men yeye.
Jag var smått nere hela dagen och jag var verkligen på kanten med Lena .. men det förtjänar hon.
Jag hade i allafall naprapat tid för min rygg så jag slapp språket och bologin och fick gå tidigare och äta och sedan till andra skolan SKÖNT. Kunde i lugn och ro chilla där innan dansen började .
Min rygg är knas den gör ont men det var inge farligt iallafall , jag fick behandling och hon sa att jag inte fick göra nåra häftiga elr påfrestande saker för ryggen för då kunde det låsa sig , så jag satt på baletten och moderna och gjorde mina mag övningar för att stärka bålen haha tro mig det behövs.
   Jag kan inte tänka mig ett liv utan dansen.
http://www.angelfire.com/la3/erdeeem/erdeeem/javier-danceforme.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0