förstår inte

Okej jag förstår inte ?men du gör som du vill.-
men jag kommer forsätta skaka på huvudet och sucka .
I dag var det chill hade sovmorgon min blev till kvart i tio för att jag hittade inte nycklarna när jag skulle åka så skulle missat bussen och den efter så skulle endå inte hunnit till lektionen så jag åkte in till den andra istället .
Haha Ja brandövning i dag på riddarfjärd men larmet funkar inte som det ska så dom fick komma och hämta oss från oklädningsrummet och säga att vi skulle gå ut dum som jag är tar jag inte på mig några byxor så går där i balettkläder med den jacka och halsduk och stövlar SEXY haha;D
satt och strechade på baletten i dag och gjorde lite tå eftersom min rygg är fuckad .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0