bada

Ja den här dagen har väll vart helt okej.
Kunde däremot inte sova så mycket i natt heller eftersom Kaiser lägger sig på en och snarkar .
Jag tog mig i allafall till skolan den var väll chill . Hade ingen engelska lektion för Gabrielle hade glömt den haha.

Min rygg är fortfarande fuckad och gör ont plus att jag har världens jobbigaste humör just nu.
Förlåt för att jag sa som jag sa sarah ... (A)

Jasmine  ha de så bra i Milano,hoppas det blir kul hun.
Nu ska jag ta ett långt bad och dricka pucko och försöka få tag i saaaaaaaandra .
 

Wuu i morgon börjar jag kvart över 8 och slutar halv tio har bara balett skönt som fan, vanliga Jenny skulle inte ha gått särskilt inte eftersom jag är skadad och inte ens dansar utan bara sitter där och göra mina övningar för ryggen men bad girl gone good , haha nej men jag ska verkligen försöka gå på så mycket lektioner jag kan och försöka att inte missa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0