Ya

Redan uppe ..
Skolan i går var helt okej även fast alla andra utom jag och Levi fick sovmorgon för vi skulle göra svenska provet (inte omprov) hade vart sjuk så aa .
haha ja håltimmen innan dansen blev ju rätt skön , Emma och sarah öppnar dörren in till andra omklädningsrumet där jag hanna och anna sitter i med massa 7or typ och så kastar dom  in mandarinskal och då bryter världens tårt/mandarin/youghurt/blöta pappers krig ut haha . Jag och Emma bombar sarah med mossade mandariner hahahah sen så är det full kaos och alla kastar massa skit.
Åkte hem till syster direkt eftersom jag ska vara här den här helgen (:
Höstlov så sjukt skönt .
I dag så skulle jag träffa bästavän men fåse hur det blir med de eftersom hon inte ringde i går.
Men ska i allafall sola solarium i dag och så ska jag se fians match och skulle jag kanske gärga Linns hår rött haha.I kväll får jag se om jag tar mig nånstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0