Tisdag

I dag så var jag med mensi i stan vi fikade på cafe 60 och vi satt tyvär brevid högljuda ufon som bara snackade biologi tyvär men yeye sedan så tar vi oss till mammsen och hämtar pengar så går vi kollar i lite affärer jag köpte lite smågrejjer . Vi skulle egentligen på bio men gick bara bios vid typ 9 ..
sen nu ska jag snart åka och va barnvakt åt systerdotter eftersom syrran ska träna och Jonas jobbar , efter dte tänkte jag dra ner och sola .


´Jag kommer aldrig glömma när jag satt där och tårarna bara rann och rann
det ända jag tänkte på var hur mycket jag vill ut från det där rummet & bara höra dig säga att allt skulle bli bra att allt löser sig . Höra dina ord och dina kramar som tröstar som ingen annan kan göra .
Hur jag satt där och jag ville bara springa därifrån hur jag bara ville att du skulle finnas därbrevid mig när tårarna rann som floder och hur dom bara öste skuld ..
Jag sa om och om att jag ville att du skulle vara där men att ingen lyssnade och allt bara forsatte .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0