sjukt trött

Idag så fick jag entligen engelska provet avklarat och halv historia men inte spanskan insåg att jag aldrig skulle klara det så sket it.
Dansen gick piss för har typ bennhinneinflamation ..
Ryssen tyckte vi såg ledssna ut i ögonen och i ansiktet men hallå man kan inte jämt va glad och det är svårt att stå och ha utryck när det känns som om man ska börja gråta över smärtan i underbennen.
Skulle behövt träffa Johanna i dag men kom hem sent och så , så det blev inget av de .
I morgon tänkte jag att jag skulle sola på håltimmen eller på lunchen i morn så ska jag kanske träffa Robin också en stund sen senare bara vara hemma och ta det lungt och har jag tur så ringer gulleJohanna och har tröttnat på pluggningen så kan jag chilla med henne .
Nu ska jag gå lägga mig i sängen och kolla film faktiskt (21:00) haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0