Pluggigt

Mhm ja Lördagen , Vi satt på ett mysigt fik inne i stan Jag,Anna,Emma,Sarah och kollade runt vad som hände ..
tills slut böev det så att vi skulle dra till nacka på fest men så säger plötsligt min pappa att jag ska hem så han förstörde hela min lördag . Älsklingarna forsatte mot nacka typ men det blev inget där för polisen hade kommit(?) haha så hade väll lite tur då . Men så ringer Robin och har ett ganska bra förslag men jag kan ju inte gå ut mer eftersom min efterblivna pappa helt plötsligt får för sig att jag måste vara hemma .,
Så satt och kollade film men det sög så jag gick och la mig redan halv ett --
I dag så kanske mensi kommer hit hon ska fan hjälpa mig med matteprovet som vi då har på tisdag :/
Den hä'r veckan blir det bara plugg jätte mycket att göra
Green test
matte prov
historiaprov
yellow test
spanska prov
 det var nog allt men endå det är rätt mycket fyfan  + att min allmecnacka är bora också..
Och min mobil är borta från helgen innan den här nån av dom jag känner måste ha tagit den tyvär ..

Kommentarer
Postat av: Anna Nygren

Undra vilken jävel som snodde mobilen!

2007-10-08 @ 19:16:54
URL: http://annanygren.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag med :/

2007-10-08 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0