onsdag

Ja vaknade runt 10 redan, satte på mig myskläder gjorde Kaffe och satt vid tvn .
Ringde Johanna runt 12 jäktar på henne att hon ska dra sig hit & tillslut efter 100 kommer hon haha nejdå fast lite seg som vanligt . Vi kommer på att det är bäst att sola först om vi skulle dra nånstans sen så vi tar oss ner och ska sola och så blir det ett problem ännu en gång men den där jäkla 3an Johanna stoppar i pengar och pengarna fastnar hon för så mycket hon lagt i startar inte . STÖRIGT
Vi
åker hem och våra planner rinner ut i sanden lite så jag drog hem till mig och hon till sig skulle egentligen ringa henne och ta mig till henne lite senare mot kvällen men det blev massa tjaffs i det här jävla huset som vanligt.
Så jag försöker ringa Jokke för att han skulle gå med mig på promenad men snorungen har avstängd mobil suck
 
yeye sitter här nu och ska snart upp kolla film och göra te och nåra mackor eftersom det inte blev så mycket till mat i dag .


Älskade storebror , även fast det inte ofta märks så uppskattar jag faktiskt på nått konstigt sätt ditt lite allför överbeskyddande sätt och även fast jag inte alls "visar" att jag älskar dig så gör jag det hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0