Onsdag

Dagen var helt okej förutom att jag hade världens fulaste kläder på mig i dag men gled i genom hela skoldagen utan att behöva göra min väntande prov haha . Fick reda på att jag fick vg på mitt engelska prov i allfall som var en lättnad eftersom jag inte pluggat .
men måste göra spanskan i morgon men ska nog inte det ..
I morgon så ska vi tydligen skriva en uppsats i 90 minuter SUCK orkar inte :/
svettlöken tar alltid Gitas lektioner lite iriterande ,.
Blev utelåst i dag också hade inga nycklar men trodde mami skulle vara hemma men nej det ´var hon inte så satt och höll på somna på altannen .
Har fått en ny homie i 4an Erik haha han är hur ball som helst även fast han blev en pain in the ass sen men haha snubben har "1,1,1 kuken står på sprätt ut i brittas fita kom så får ni titta " på sin mobil och haha han har när ekkorarna håller på med Kalle anka tror dom runkar av han hahah . '
men nu ska jag upp lägga mig i badet är helt slut i dag efter vi haft fys på dansen först det behövs försig så känns rätt skönt men gu så trött jag är nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0