onsdag

Aa okej var hemma i dag med . Fick mina pengar i går frästen så nu är jag rik och nöjd (:
Anna pallrade sig hit vid 10 och chillade här och gav mina papper också , vi drog ner till centrum för att jag skulle kolla kläder och så men jag kan inte hitta det jag vill ha sist när jag gick och bara kollade hittade jag en massa skit jag skulle köpa och nu ? ingenting .. yeye köpte i allafall en mössa till slut.
Glömde däremot bort att jag skulle ringa jokke eftersom jag skulle ha hälsat på han och så i dag men det blev ingenting av eftersom jag inte hann med tiden.
fårse om jag går till skolan i morn eller om jag bara går på fredag.
Jag känner att så fort jag börjar anstränga mig känns det som om jag har feber :|
l mutti ringde och frågade om jag ville ha donken & ja det ville jag ju och säger att hon ska på tjejmiddag så jag går genast till hennes garderob och rotar och lägger fram kläder åt henne , hon hade bråttom så jag plockade fram enkelt men fint :D.


Ja juste vem fan var det som tog min mobil ? jag saknar den haha varje gång jag går förbi affärerna och ser min kära lilla skatt så kommer jag att tänka på vem fan det var som tog den? .
Plus min brosas sprit var det nån som spädde ut den eller nått? SUCK säger jag på nuets befolkning .

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vad dåligt. kan inte någon bara erkänna.

2007-10-17 @ 18:38:30
URL: http://sizzlinstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0