ONSDAG

Mhm haha aa ..
fick reda på biologi provet i dag fick VG.
spanska läraren var sur för har inte gjort provet och hon frågar alla ; nån här inne som inte gjort provet ?
jag sitter där tyst för jag kunde ingenting så skulle endå bara fått ig .. så efter så börjar hon gnälla om att jag alltid gör spanska proven efter alla andra och att jag måste göra det i morgon bitti och att hon skulle kolla egenom mig om jag hade fusklappar och skit? men hallå , om jag skulle haft fusklappar på varenda prov jag gjorde skulle jag väll fått lite bättre en på gränsen till ig ? puckad kärring.
I morgon har jag TRE prov att göra Engelska,Spanska,Historia  , herre jävlar hur ska det gå ..
Kunde inte följa med till Amanda i dag som fyller 15 GRATTIS frästen , för att jag måste sitta och plugga ..
ska hälla upp ett varmt bad och massa ljus och nått att käka och ligga där och plugga och så.
HAHA ja och brudarna kom på ett oerhört skönt sätt att göra livet bättre men aa vettefan , men sköna är dom .
Jag älskar allihopa till tusen. Ni förgyller mina dagar
Greys i dag måste jag se missade det sist .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0