monday

I går kväll så fick jag med mig Johanna ner till solariumet så jag slapp åka dit själv ,
fast haha segisen kommer så klart sent men hon hade sina skäl , så aa  hah :D
Efter så gick vi och handlade godis . Jag drog mig hem till syster i gen och hon hem .
i dag så har vi varit inne hela dagen det har regnat så vi har våran usäkt .-
mamma kommer hem i dag hon kommer hämtar mig här om ca 40 min skulle jag tro funtar på att ringa Johanna en pling och se vad hon har för sig om hon ska med mig ner och sola och sen ta en prominix eller nått ..
yeye inga särskilda planner för i morgon istället i allfall kanske ringer bästa och ser vad hon har för sig hade tänkt träna i morgon i allfall eftersom jag käkat hur mycket skit som helst den här helgen :/ haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha om jag är seg så är du ett kakmonster(;

2007-10-29 @ 22:26:37
URL: http://sizzlinstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0